Proiecte Municipiul Alba Iulia finanțate din fonduri nerambursabile, din anul 2007 până în prezent

Platformă realizată în cadrul proiectului GROW - reGovery and Resilience through cOhesion frameWork

Digital, social media and user-generated content improving urban governance, acronim INTERACTIVE CITIES

În cadrul proiectului municipalitatea și-a propus să identifice și să utilizeze într-un mod inovator noile tehnologii informaţionale în promovarea orașului Alba Iulia ca destinație turistică de excelenţă.

Obiectiv general:

Promovarea dezvoltării urbane durabile, prin instrumente menite să cerceteze modul în care componenta digitală, mijloacele de mass-media sociale și conținutul generat de utilizatori pot îmbunătăți managementul urban al orașelor europene, indiferent de dimensiunea acestora.

Obiective specifice:

Creșterea vizibilității potenţialului turistic al municipiului Alba Iulia şi atractivitatea acestuia pentru investitori, turiști, având în vedere ultimele tendințe tehnologice în materie de comunicare.

Rezultate:

Realizare Plan de acțiune integrat privind accelerarea transformării digitale a afacerilor și administrației publice, îmbunătățind în același timp calitatea vieții cetățenilor. Organizare și derulare conferințe: - „Targeting audience in city and place branding, inbound and Content Marketing – through social media platforms” - „Orașe atractive pentru locuit în secolul XX (Livable Cities for the 21st Centutry)” - „Augmenting Cities: State of the Art and Unconventional Ideas“ (Realitate Urbană Augumentată: Stadiul actual al tehnologiei şi idei neconvenţionale), Elaborare studiu „Alba Iulia către un oraș pentru oameni și cultură” Organizare și desfășurare atelier de management hotelier, susținut de Horațiu Tudori Găzduire eveniment „Academia de Formare dedicată itinerariilor culturale certificate de Consiliul Europei“ Susținerea unor ateliere de training privind promovarea turistică prin marketing digital, de către Ben Southall Documentarea și realizarea la fața locului de materialele foto-video de către Ben Southall promovate pe e site-ul turistic internațional Best Life in the World

Cod proiect:

236

Program finanțare:

URBACT

Stadiu proiect:

Valoare totală proiect LEI:

3.382.087,50

Buget Mun. Alba Iulia LEI:

365.670,00

Valoare nerambursabilă LEI:

365.670,00

Valoare totală proiect EURO:

751.575,00

Buget Mun. Alba Iulia EURO:

81.260,00

Valoare nerambursabilă EURO:

81.260,00

Rolul Mun. Alba Iulia în proiect:

Partener

Domeniul de finanțare:

Marketing și promovare

Perioada programare:

2014-2020

An începere proiect:

2015

An finalizare proiect:

2018

Consorțiu parteneri:

Alba Iulia (România), Varna (Bulgaria), Murcia (Spania), Palermo (Italia), Tartu (Estonia), Ghent (Belgia), CLLD în Lisabona (Portugalia), SemaEst în Paris (Franța), EDB în Debrecen (Ungaria).