Proiecte Municipiul Alba Iulia finanțate din fonduri nerambursabile, din anul 2007 până în prezent

Platformă realizată în cadrul proiectului GROW - reGovery and Resilience through cOhesion frameWork

Respiră aerul istoriei

Promovarea potențialului turistic exprimat de Cetatea Alba Carolina și creșterea contribuției acesteia la îmbunătățirea imaginii de țară a României în străinatate și a atractivității sale pentru turism și afaceri.

Obiectiv general:

Promovarea potențialului turistic exprimat de Cetatea Alba Carolina și creșterea contribuției acesteia la îmbunătățirea imaginii de țară a României în străinatate și a atractivității sale pentru turism și afaceri.

Obiective specifice:

OS1. Marketing on-line, direct și prin alte mijloace electronice (DVD, panouri digitale outdoor, film de prezentare și spot video) a Cetății Alba Carolina - ca vectori promoționali multimedia și multilingvi - cu sferă de acoperire internațională, care va conduce la o creștere exponentială a vizibilității produsului turistic Cetatea Alba Carolina și implicit a activităților turistice legate de aceasta destinație. OS2. Promovarea produsului turistic Cetatea Alba Carolina prin organizarea de evenimente de promovare, participare la târguri și acțiuni generale de publicitate și promovare, în scopul creșterii notorietății și impunerii în plan național a acestuia ca destinație turistică pentru companii de turism și turiști.

Rezultate:

Baza de date cu informații turistice relevante creată, website, newsletter, film documentar 10 minute, spot publicitar video, spot – publicitar audio, videoclip – 45 sec, inserții publicitare audio-video, pliante, broțuri, materiale promoționale distribuite: cărți poștale, magneți de frigider, stegulețe, broșuri Cetatea Alba Carolina, hărți, agende, mape prezentare, vederi 3D, calendare, ghiduri turistice, outdoor banner, mash, afișe, branding (logo, slogan), produs turistic Cetatea Alba Carolina promovat la târguri și expoziții naționale de turism, stand expozițional (pop-up banner, materiale publicitare), locuri de muncă directe și permanente dupa finalizarea proiectului: 2, locuri de munca temporare în timpul implementării proiectului: 4.

Cod proiect:

3883

Program finanțare:

POR

Stadiu proiect:

Valoare totală proiect LEI:

1.033.249,95

Buget Mun. Alba Iulia LEI:

1.033.249,95

Valoare nerambursabilă LEI:

971.095,63

Valoare totală proiect EURO:

231.670,39

Buget Mun. Alba Iulia EURO:

231.670,39

Valoare nerambursabilă EURO:

217.734,45

Rolul Mun. Alba Iulia în proiect:

Lider

Domeniul de finanțare:

Turism

Perioada programare:

2007-2013

An începere proiect:

2010

An finalizare proiect:

2012